Join TAU International Team

Looking for an inspiring and fulfilling career experience? Take a look at TAU International's current job openings!

 

 

Student Outreach Representative Position

TAU International is searching for a student representative to conduct outbound follow-up calls with prospective students who have expressed interest in studying at TAU International.

Most of the prospects will have already made prior contact with TAU International. 

The goal of the caller will be to qualify or disqualify potential applicants and deliver additional information about TAU and its international programs in a clear and informative way.

This role will require a high level of conversational and written English as well the ability to schedule calls and record relevant information. 

Requirements:

  • Strong conversational & written English
  • Customer-service oriented, friendly 
  • Ability to work with Excel & Salesforce
  • Available to work 4-5 hour shifts between 15:00- 22:00,3-4 times a week
  • Work period: Three months with option to extend - start date is immediate
  • Internationally oriented and knowledge of cross-cultural audiences and businesses- Advantage

​To apply click here

 

 


 

Digital Marketing Coordinator Position

TAU International is hiring a Digital Marketing Coordinator to join its Marketing department.

This is an entry-level position where you will be joining a small team of international marketers while reporting to the Marketing Director.

In this role, you will be responsible for updating, editing, and creating content for our digital channels and assets such as: TAUi’s website, partner sites, social media, virtual fairs and more.

This role is highly hands-on and service-oriented; it will require working on a variety of projects at any given time, and interfacing with multiple stakeholders both inside and outside the organization.

If you are interested in working in a dynamic international academic setting and growing professionally, then this role is for you!
 

Role & Responsibilities:

  • Responsible for ongoing updates and edits to website(s)
    *NOTE -You will be updating content in English to a platform in Hebrew
  • Produce, edit and/or manage high-quality content for website, social media and other channels
  • Manage editorial calendars & social media channels-Assist in the development of new mini-sites/landing pages/virtual fairs
  • Monitor partner sites and update accordingly
  • Work with student ambassadors and alumni to generate new stories
  • Draft quarterly alumni and partner newsletters
  • Work with external vendors and suppliers


Requirements:

  • English mother tongue AND fluency in Hebrew
  • Excellent writing, proofreading and editing skills in English
  • Tech savvy - Ability to work with website platforms and social media management systems
  • Organize and prioritize tasks and project management
  • 2-3 years of work experience in the digital marketing field

Advantages:

  • Experience with content management systems (Drupal, Wordpress, Hootsuite)
  • Involvement in launching and/or building a new website
  • Knowledge in graphic design softwares such as InDesign, Photoshop
  • Experience in producing marcom collateral: videos, brochures, newsletters, etc.


​To apply click here

 


 

תפקיד רכז/ת ויזות וביטוח

ביה"ס הבינלאומי של אוניברסיטת תל אביב

אחריות לנושאי הוויזות והביטוח הרפואי של תלמידי התוכניות הבינלאומיות באוניברסיטה. 

היקף - 100% משרה
 

תיאור התפקיד:

  • סיוע בהגדרת הוראות עבודה להסדרת הביטוח הרפואי לסטודנטים/חוקרים בינלאומיים. 
  • עבודה מול חברת הביטוח בנוגע להיבטי הטיפול בסטודנטים כולל: הזמנת ביטוחים, העברת דיווחים שוטפים, שירות ותשלום.
  • עבודה פרטנית מול סטודנטים וחוקרים להזמנת ביטוחים, רישום וגביית תשלמי ביטוח.
  • ניהול הקשר עם הרשויות השונות (משרד החוץ, פנים, מל"ג) בנוגע למדיניות הוויזות לסטודנטים וחוקרים בינלאומיים.
  • מתן שירות לסטודנטים וליחידות האוניברסיטה בנושאי ויזות וכן הפקת אישורים פרטניים למבקשים, בכלל זה- הגשת בקשות עבור הסטודנטים/חוקרים במשרדי הרשויות.

 

דרישות התפקיד:

  • תואר אקדמי
  • ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי.
  • ניסיון בעבודה באחד מהתחומים: ביטוח או ויזות- יתרון משמעותי.
  • עברית ואנגלית ברמה טובה מאוד, רצוי ברמת שפת אם. 
  • ניסיון בעבודה עם תלמידים ועם אוכלוסיות בינלאומיות– יתרון.
  • ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות. שליטה מלאה ב-OFFICE, בדגש על EXCEL.
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

 

להגשת מועמדות נא ללחוץ כאן 

 


 

תפקיד מדריך חברתי 

 ביה"ס הבינלאומי של אוניברסיטת תל אביב

 היקף משרה: 50%
 

 תיאור התפקיד:

  • בניה, ארגון והוצאה לפועל של תכנית שנתית של אירועים ופעילויות חברתיות עבור הסטודנטים הבינלאומיים בקמפוס. התכניות יתקיימו באופן וירטואלי או פיזי בהתאם להנחיות.
  • שיווק הפעילויות החברתיות לסטודנטים הבינלאומיים ברשתות חברתיות, חומרים כתובים ועוד.
  • עבודה משותפת עם אגודת הסטודנטים בעניין שיתופי פעולה חברתיים לאורך השנה.
  • אחריות על הפקה והפצה של ניוזלטר דו שבועי לסטודנטים הכולל מידע על אירועים והזדמנויות בקמפוס או מחוצה לו.

 

דרישות התפקיד:

  • ניסיון קודם בהדרכה והעברת תכנים - חובה.
  • ניסיון בהפקת טיולים, אירועי חברה ותרבות - חובה.
  •  תואר אקדמי/ סטודנט - חובה.
  •  עברית ואנגלית - שליטה מלאה - חובה.
  •  ניסיון בעבודה עם אוכלוסייה בינלאומית, בעדיפות בסביבה חינוכית או אקדמית - יתרון.
  •  היקף משרה: 50% משרה - 20 שעות שבועיות שיכללו הן עבודה בשטח והן עבודה משרדית.
  •  זמינות להשתתפות בפעילויות החברתיות מספר פעמים בחודש וכן לטיול Overnight אחת לסמסטר.
  • יצירתיות, יוזמה, תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

 

להגשת מועמדות נא ללחוץ כאן

 

 

Tel Aviv University makes every effort to respect copyright. If you own copyright to the content contained here and / or the use of such content is in your opinion infringing, Contact us as soon as possible >>
Tel Aviv University, P.O. Box 39040, Tel Aviv 6997801, Israel
UI/UX Basch_Interactive