Join Our Team

Looking for an inspiring and fulfilling career experience?

 

 

 

 

Expand all
Outgoing Exchange Coordinator

 

רכז.ת חילופי סטודנטים יוצאים 

 

תיאור התפקיד: 

אחריות כוללת על ניהול תהליך החילופים לסטודנטים היוצאים לסמסטר בחו״ל: 

  • ריכוז מידע והובלת פרסום קולות קוראים בהתאם לפקולטות ויעדים. 
  • ליווי מלא של הסטודנטים – משלב הגשת המועמדות, דרך ההכנות לנסיעה, ועד החזרה לארץ. 
  • תקשורת שוטפת הנוגעת לתכנית החילופים עם אוניברסיטאות שותפות בארץ ובחו״ל, כולל משרדי בינלאומיים ו-Erasmus+. 
  • מעקב אחר מכסות והגשת מועמדים, ודיווח שוטף לגורמי פנים. 
  • תמיכה וגיבוי לצוות הפיתוח הבינלאומי וביצוע משימות נוספות לפי צורך.  

 

דרישות התפקיד:  

בגרות מלאה – תואר אקדמי יתרון. 

  • ניסיון של מספר שנים בעבודה אדמיניסטרטיבית עצמאית, כולל עבודה בשפה האנגלית. 
  • ניסיון בעבודה מול גורמים בינלאומיים – יתרון. 
  • עברית ואנגלית מצוינות בכתב ובעל-פה; שפות נוספות – יתרון. 
  • שליטה מלאה ב-Office וב-Excel, יכולת למידה והתעדכנות דיגיטלית. 
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות, ארגון, תיאום ומעקב. 
  • יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות, תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.  

 

היקף משרה: משרה חלקית – 75%

להגשת מועמדות

Procurement Coordinator

רכז/ת הזמנות וספקים

 

תיאור תפקיד:

  • אחריות כוללת על תחום הרכש ביחידה בהתאם לנהלים ולהוראות האוניברסיטה.
  • מתן מידע וסיוע לגורמים שונים ביחידה והנחייה לגבי תהליכי רכש תקינים וליווי בכל שלבי הטיפול ברכש.
  • טיפול בדרישות רכש מקומי, הצעות מחיר והזמנות במערכת ה- ERP. מעקב אחר תשלום לספקים.
  • טיפול ברכש ספקי חו"ל לרבות טיפול בהתקשרות החוזית ובתשלומים.
  • מעקב ועדכון אחר ביצוע המשימות שבתחום האחריות.
  • עבודה מול מגוון ממשקים ביחידה, באוניברסיטה ומחוץ לה.
  • ביצוע מטלות נוספות בתחום העיסוק בהתאם לצורך.

הערה: נדרשת נכונות לביצוע שעות נוספות בהתאם לצורך

 

דרישות התפקיד:

  • תואר אקדמי -רצוי, תעודת בגרות מלאה- חובה.
  • ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי עצמאי.
  • ניסיון בעבודה בתחום הרכש ו/או הקניינות - יתרון.
  • ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעת השפה האנגלית ברמה גבוהה .
  • ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ושליטה בתוכנות OFFICE, לרבות EXCEL.
  • הכרת הנהלים והתקנונים האוניברסיטאיים ושליטה ב -ERP- יתרון.
  • יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
  • יכולת התמודדות עם עומס וריבוי משימות.
  • יוזמה, כושר תיאום ו ארגון , סדר, דייקנות ויכולת מעקב.
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

 

היקף ומעמד: 100% משרה תקנית

 

לחץ/י להגשת מועמדות למשרה

 

Student Developer for an AI-Integrated Glossary Project

סטודנט.ית מפתח.ת לפרויקט מילון מונחים אוניברסיטאיים בשילוב AI

 

אודות הפרויקט: פרויקט פיתוח מערכת מתרגם למונחים אוניברסיטאיים המשלב מילון קיים עם טכנולוגיית בינה מלאכותית (AI).

 

תיאור התפקיד:

  • פיתוח מערכת לתרגום מונחים אוניברסיטאיים ושילוב מאגר מידע קיים של מונחים מתורגמים עם מערכת בינה מלאכותית.
  • תכנון ארכיטקטורת המערכת והובלת תהליך הפיתוח.
  • יצירת מנגנוני למידה מתמשכת לשיפור המערכת לאורך זמן.

 

דרישות התפקיד:

  • ניסיון בפיתוח  Full Stack  או  Backend
  • היכרות עם טכנולוגיות AI
  • ניסיון בעבודה עם מסדי נתונים
  • יכולת עבודה עצמאית
  • יכולת פתרון בעיות וחשיבה יצירתית
  • ניסיון בפיתוח מערכות תרגום או מילונים ממוחשבים - יתרון.

 

משרה חלקית פרוייקטלית, לפחות פעמיים בשבוע עם גמישות בשעות

שכר שעתי

 

להגשת מועמדות לחץ כאן

 

Tel Aviv University makes every effort to respect copyright. If you own copyright to the content contained
here and / or the use of such content is in your opinion infringing Contact us as soon as possible >>