Join TAU International Team

Looking for an inspiring and fulfilling career experience? Take a look at TAU International's current job openings!

 

 

Digital Marketing Coordinator Position

TAU International is hiring a Digital Marketing Coordinator to join its Marketing department.

This is an entry-level position where you will be joining a small team of international marketers while reporting to the Marketing Director.

In this role, you will be responsible for updating, editing, and creating content for our digital channels and assets such as: TAUi’s website, partner sites, social media, virtual fairs and more.

This role is highly hands-on and service-oriented; it will require working on a variety of projects at any given time, and interfacing with multiple stakeholders both inside and outside the organization.

If you are interested in working in a dynamic international academic setting and growing professionally, then this role is for you!
 

Role & Responsibilities:

  • Responsible for ongoing updates and edits to website(s)
    *NOTE -You will be updating content in English to a platform in Hebrew
  • Produce, edit and/or manage high-quality content for website, social media and other channels
  • Manage editorial calendars & social media channels-Assist in the development of new mini-sites/landing pages/virtual fairs
  • Monitor partner sites and update accordingly
  • Work with student ambassadors and alumni to generate new stories
  • Draft quarterly alumni and partner newsletters
  • Work with external vendors and suppliers


Requirements:

  • English mother tongue AND fluency in Hebrew
  • Excellent writing, proofreading and editing skills in English
  • Tech savvy - Ability to work with website platforms and social media management systems
  • Organize and prioritize tasks and project management
  • 2-3 years of work experience in the digital marketing field

Advantages:

  • Experience with content management systems (Drupal, Wordpress, Hootsuite)
  • Involvement in launching and/or building a new website
  • Knowledge in graphic design softwares such as InDesign, Photoshop
  • Experience in producing marcom collateral: videos, brochures, newsletters, etc.


​To apply click here

 


 

רכז/ת ויזות וביטוח

ביה"ס הבינלאומי של אוניברסיטת תל אביב

אחריות לנושאי הוויזות והביטוח הרפואי של תלמידי התוכניות הבינלאומיות באוניברסיטה. 

היקף - 100% משרה
 

תיאור התפקיד:

  • סיוע בהגדרת הוראות עבודה להסדרת הביטוח הרפואי לסטודנטים/חוקרים בינלאומיים. 
  • עבודה מול חברת הביטוח בנוגע להיבטי הטיפול בסטודנטים כולל: הזמנת ביטוחים, העברת דיווחים שוטפים, שירות ותשלום.
  • עבודה פרטנית מול סטודנטים וחוקרים להזמנת ביטוחים, רישום וגביית תשלמי ביטוח.
  • ניהול הקשר עם הרשויות השונות (משרד החוץ, פנים, מל"ג) בנוגע למדיניות הוויזות לסטודנטים וחוקרים בינלאומיים.
  • מתן שירות לסטודנטים וליחידות האוניברסיטה בנושאי ויזות וכן הפקת אישורים פרטניים למבקשים, בכלל זה- הגשת בקשות עבור הסטודנטים/חוקרים במשרדי הרשויות.

 

דרישות התפקיד:

  • תואר אקדמי
  • ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי.
  • ניסיון בעבודה באחד מהתחומים: ביטוח או ויזות- יתרון משמעותי.
  • עברית ואנגלית ברמה טובה מאוד, רצוי ברמת שפת אם. 
  • ניסיון בעבודה עם תלמידים ועם אוכלוסיות בינלאומיות– יתרון.
  • ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות. שליטה מלאה ב-OFFICE, בדגש על EXCEL.
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

 

להגשת מועמדות נא ללחוץ כאן 

 


 

תפקיד רכז/ת דיור לסטודנטים

ביה"ס הבינלאומי של אוניברסיטת תל אביב

ריכוז הטיפול בכלל בנושאים הקשורים למגורים במעונות ופתרונות דיור אחרים עבור הקהילה הבינלאומית באוניברסיטה (סטודנטים, חוקרים ומבקרים).

היקף - 100% משרה
 

תיאור התפקיד:

  • תכנון, הקצאת חדרים ושיבוץ במעונות לתכניות הלימודים השונות במהלך השנה האקדמית.
  • עבודה מול החברה המנהלת את המעונות בכל הנוגע לענייני התלמידים.
  • טיפול שוטף בפניות תלמידים, לרבות קבלת קהל, סיוע והכוונה.
  • רישום, דיווח וגבייה של חובות כספיים.
  • סיוע באיתור פתרונות דיור חלופיים לקהילה הבינלאומית.
  • עבודה מול ספקי דיור חלופי למעונות, לרבות איתור חברות רלוונטיות וטיפול בחוזי התקשרות בתיאום עם אגף הכספים והלשכה המשפטית באוניברסיטה.

 

דרישות התפקיד:

  • תואר אקדמי – יתרון, תעודת בגרות - חובה.
  • ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי.
  • ניסיון בעבודה עם תלמידים ועם אוכלוסיות בינלאומיות – יתרון.
  • ניסיון בטיפול בנושאי תקציב או הנהלת חשבונות או גבייה - יתרון.
  • שליטה ב-Excel , רצויה היכרות עם מערכת ה-ERP.
  • שליטה מלאה בשפות עברית ואנגלית, רצוי ברמת שפת אם. שליטה בשפה נוספת-יתרון.
  • יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
  • יכולת ניהול מו"מ.
  • יכולת התמודדות עם עומס משימות ולחץ.
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

 

הערה: התפקיד כרוך בביצוע שעות נוספות בהתאם לצורך.  

 

להגשת מועמדות נא ללחוץ כאן

 


 

תפקיד רכז/ת שותפויות והסכמים אקדמיים

ביה"ס הבינלאומי של אוניברסיטת תל אביב

היקף: 100% משרה תקנית

סיוע בריכוז מערך הקשרים הבינלאומיים של אוניברסיטת תל-אביב עם אוניברסיטאות בחו"ל.

תיאור התפקיד:

  • סיוע בניסוח הסכמים לשותפויות, תיאום הטיפול בהכנת ההסכמים מול הלשכה המשפטית וגורמים נוספים בקמפוס ומעקב אחר הפעלתם
  • ריכוז מידע לגבי כלל השותפויות הבינלאומיות באוניברסיטה וניטור הסכמים קיימים
  • פיתוח שותפויות במסגרת ארסמוס + לחילופי סטודנטים, חוקרים ואנשי סגל
  • השתתפות בביקורי משלחות אקדמיות, כולל סיכום הביקור ומעקב אחר תוצאותיו
  • מתן תמיכה לסגל האוניברסיטה בנושא קידום שותפויות בינלאומיות
  • ריכוז תכנית הוראת אנשי סגל בכירים באוניברסיטה הבינלאומית בוונציה (VIA)


דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון או שני, רצוי השכלה משפטית
  • רקע מתחום ההשכלה הגבוהה - יתרון; יתרון משמעותי לרקע מתחום ההשכלה הגבוהה הבינלאומית
  • ניסיון בסביבת עבודה בינלאומית
  • ניסיון בהבנה וניסוח של הסכמים 
  • עברית ברמה גבוהה ואנגלית ברמת שפת אם
  • יכולת עבודה עצמאית וכן יכולת השתלבות בצוות
  • גישה יוזמת ויכולת להנעת תהליכים
  • כושר סדר וארגון ומעקב אחר תהליכים

 

להגשת מועמדות נא ללחוץ כאן 

 


 

תפקיד מדריך חברתי 

 ביה"ס הבינלאומי של אוניברסיטת תל אביב

 היקף משרה: 50%
 

 תיאור התפקיד:

  • בניה, ארגון והוצאה לפועל של תכנית שנתית של אירועים ופעילויות חברתיות עבור הסטודנטים הבינלאומיים בקמפוס. התכניות יתקיימו באופן וירטואלי או פיזי בהתאם להנחיות.
  • שיווק הפעילויות החברתיות לסטודנטים הבינלאומיים ברשתות חברתיות, חומרים כתובים ועוד.
  • עבודה משותפת עם אגודת הסטודנטים בעניין שיתופי פעולה חברתיים לאורך השנה.
  • אחריות על הפקה והפצה של ניוזלטר דו שבועי לסטודנטים הכולל מידע על אירועים והזדמנויות בקמפוס או מחוצה לו.

 

דרישות התפקיד:

  • ניסיון קודם בהדרכה והעברת תכנים - חובה.
  • ניסיון בהפקת טיולים, אירועי חברה ותרבות - חובה.
  •  תואר אקדמי/ סטודנט - חובה.
  •  עברית ואנגלית - שליטה מלאה - חובה.
  •  ניסיון בעבודה עם אוכלוסייה בינלאומית, בעדיפות בסביבה חינוכית או אקדמית - יתרון.
  •  היקף משרה: 50% משרה - 20 שעות שבועיות שיכללו הן עבודה בשטח והן עבודה משרדית.
  •  זמינות להשתתפות בפעילויות החברתיות מספר פעמים בחודש וכן לטיול Overnight אחת לסמסטר.
  • יצירתיות, יוזמה, תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

 

להגשת מועמדות נא ללחוץ כאן

 

 

Tel Aviv University makes every effort to respect copyright. If you own copyright to the content contained here and / or the use of such content is in your opinion infringing, Contact us as soon as possible >>
Tel Aviv University, P.O. Box 39040, Tel Aviv 6997801, Israel
UI/UX Basch_Interactive